Snart +30 grader, Miami here we come! :-)

Kofferten er pakket, i alle fall nesten ferdig, reiserute planlagt og selv om jeg på nåværende tidspunkt ikke klarer å forestille meg hvordan +30 grader (celcius) og høy luftfuktighet føles, til tross for at jeg har opplevd det utallige ganger tidligere, så vet jeg at om1,5 døgn så kommer jeg til å vite akkurat hvordan det føles… Det blir ikke feil!! 🙂 Selv om værgudene ikke ser ut til å være helt på min side når det kommer til reisevær i det siste (forrige tur hadde jeg regn og 10 grader i Berlin, mens man her hjemme i Norge hadde godt over 20 grader og sol….) så blir det i alle fall varmt…. og denne blåfrosne kroppen trenger tining nå! Så da får det ikke hjelpe om den blir grundig vasket samtidig; sist jeg sjekket var jeg vannfast…

Image

Og skulle det bli for ille hatt jeg funnet frem dykkemaske, snorkle og dykkersertifikat. 🙂

Image

Uansett hvor du tilbringer tiden fremover; nyt sommeren og evt ferie!! 🙂

Legg igjen en kommentar

