Har du flere steder igjen å reise til du da?!?!

Har ikke du snart vært overalt?!?!

To spørsmål som går igjen sånn ca 90% av gangene jeg forteller at jeg skal ut å reise. For joda, jeg har nok vært litt flere steder enn gjennomsnittet, men for meg så er det så utrolig mange flere steder jeg vil til!!! Så når jeg så denne lista måtte jeg jo ta en titt. 100 steder du må besøke før du dør, hvor mange har jeg vært på!??! Faktisk ikke så mange, «kun» 37 av de 100 stedene man visstnok må besøke før man dør… Det vil si at jeg såvidt har rundt 1/3 av alle stedene jeg bør se før jeg dør… og i tillegg har jeg mange på min egen liste som ikke er nevnt her…. Betryggende egentlig, det er tydligvis mer enn nok steder igjen for meg også å reise til , så da fortsetter jeg med det jeg. 🙂

100 steder du må se før du dør

Legg igjen en kommentar

