Prøvepakking

Som tidligere fortalt gikk det nok ikke helt opp for meg hva jeg hadde begitt meg ut på før etter at vi hadde bestilt og begynte å få utstyrslistene…. For de var ganske omfattende og ikke nok med at det ga et bilde om at dette ikke bare var en vanlig fottur i den norske fjellheimen, det ga også en ny utfordring, hvordan skal vi få plass til alt vi må ha med oss?!?!?

Her er et eksempel på tips til hva du bør ha med om du skal gå Kilimanjaro. Bare sovepose, liggeunderlag, fjellstøvler og fjellklær (inkl ull, dun og skall) tar jo noe plass…. i tillegg skal vi jo også ha med det vi trenger til en uke på safari og en uke på strand.

Jeg har siden vi begynte å få litt oversikt hatt lyst til å prøvepakke og i dag fikk jeg endelig muligheten. Utfordringen er; Få haugen til venstre opp i bagen til høyre.

Det gikk faktisk overraskende bra og selv om det er ennå litt til som skal oppi når baggen faktisk pakkes for tur så har jeg i dag ikke brukt tid på å rulle og komprimere alle klærne og tingene som skal med så jeg regner med å få komprimert det meste litt til….

20140622-194656-71216020.jpg

20140622-194720-71240416.jpg

Legg igjen en kommentar

