Sol, strand, varme og paraplydrink….

I høst har det vært alt for mye jobbing og alt for lite fritid og ett eller annet sted midt oppi det her så skulle vi i gang med å planlegge Jul og Nyttårsferien. Det har jo blitt en tradisjon det der. Vi feirer Jul hjemme og reiser avgårde i romjula for en liten ferie og feiring av Nyttår. Tidligere har det vært alpene og 2 år Wien som har stått på programmet, men i høst var beskjeden fra meg klar: Jeg vil ha sol, varme, strand og paraplydrink! Jeg vil bare ligge rett ut og slappe av! Jeg blåser i hvor det er (nesten da, jeg hadde jo selvfølgelig noen meninger når vi begynte å se etter sted) og jeg orker ikke planlegge så mye, vi gjør det enklest mulig! Så da ble det Mexico da…. All-inclusive, sol, strand, varme og garantert paraplydrinker hvis jeg fremdeles skulle ha lyst på det når vi kommer dit…

Jeg har jo alltid (eller i alle fall veldig lenge) hatt lyst til å reise til Mexico…Har kanskje sett for meg 3-4 uker, reise rundt, meg og ryggsekken min, et par netter på hvert sted, noe sol og strand, noe fjell og skog og noe ruiner. Nå ble det jo ikke slik, det ble all-inclusive og charter! Så ulikt meg, skremmende ulikt meg… men når alt kommer til alt så må jeg innrømme at det høres litt fristende ut også. Ikke tenke, ikke planlegge masse, bare reise, komme, være og slappe av. Lese en god bok (har hørt at mange av pensumbøkene på Prosjektledelse skal være veldig bra… 😀 ), se sola stå opp og gå ned i havet, drikke paraplydrinker og spise god mat. og skulle vi kjede oss så finnes det vel mulighet til å finne en utflukt eller to og kaste oss på… 🙂

Ser jo ikke så værst ut det her… 🙂

IMG_0477.PNG

Legg igjen en kommentar

