På tide å ta farvel med nok et paradis

Da jeg var liten var paradis Paradis-øya i Breivann. Jeg tror ikke den het det, men vi syns det var paradis så vi døpte den det og etter det har den blitt hetende det. Etter den tid har det blitt utallige paradis som alle lever videre i hjertet og minnene mine. Akkurat slik dette vil. 

I skrivende stund er dette utsikten min:   

Tidligere i dag var den slik: 

  
og slik: 

  
eller slik: 

  
før den ble slik: 

  
I går var den slik: 

  

og allikevel gir ikke disse bildene noen rettferdighet til hvordan det føles å være her. 

De herlige menneskene som jobber på hotellet, som tappert forsøker å oversette de franske og italienske menyene til engelsk for oss. Det er først gang på 4 år de har normenn ved hotellet. Stort sett er det bare italienske og franske. 

De to herlige gutta på Manta Divers som har tatt oss med på dykking og snorkleturer. 

Den fantastiske malagesiske maten. Utsikten vi våkner til hver morgen. Bølgeskvulp, varme, sol, strand, fantastisk dykking og snorkling og late dager. Det er paradis!!

Igjen er det trist å si farvel. Igjen skulle jeg ønske at jeg bare kunne bli her i denne fantastiske boblen dette er. Men siden jeg ikke kan det gjør jeg mitt beste for å nyte den siste solnedgangen fra terassen. Det er ikke vanskelig. 

  

Legg igjen en kommentar

