Klar for avreise?!? 

Jeg har ikke nådd Gardermoen ennå og jeg har allerede hatt angst for at jeg har glemt soveposen, minibankkortet og ullundertøyet. Den vanlige frasen om «ja, ja.. Har jeg med penger så får jeg kjøpe det jeg trenger» er lissom plutselig ikke så enkel lenger.. Men jeg er klar for avreise. Jeg er så godt kajakktrent jeg får blitt på 7 uker, pakklista er gjennomgått flere ganger og på søndag fant jeg plutselig ut hvilken dag jeg faktisk skulle reise på også… (Var helt overbevist om at jeg skulle reise onsdag, så var jo greit å finne ut at flybilletten var utstedt til tirsdag…) 

Jeg kjenner at det er litt vanskelig å glede seg… Selvfølgelig gleder jeg meg, men mest av alt er jeg spent!! For jeg vet rett og slett ikke hva jeg går til. Hvordan det blir å padle flere dager på rad, hvordan er gruppa, hvordan er den jeg skal dele telt med, hvordan blir temperaturen? 

Litt morsomt er det at i en gruppe på 15 stk, inkl 2 guider, er det 11 jenter og 4 gutter. 

Vel, på tide å finne flyet og komme seg avgårde! 😃😬😬😄

Et lite tilbakeblikk på de siste dagene:


Legg igjen en kommentar

