Jeg skal krysse Grøndland på ski…. kanskje.. 😬🙈

Jeg har hintet om det, jeg har til og med nesten begynt å si det… Når jeg sier det så blir det noe sånt som: «Jeg skal krysse Grøndland. Eller…. ja, jeg har lyst til å krysse Grønland da, kanskje… Eller jeg har ikke kanskje lyst, jeg har lyst, men du vet… det koster masse penger… det tar mye tid…. det er jo kaldt…. også må jeg jo trene masse da…. ja, så vi får se da…. »

Det irriterer meg at jeg må ha så mange kanskje, dersom atte, hvis atte. Det irriterer meg at jeg ikke bare kan si «Jeg skal krysse Grønland». For det er det jeg mener. Jeg vet at hvis jeg bestemmer meg og virkelig vil så fikser jeg penger, jeg setter av nok tid til trening, jeg takler kulda og det ordner seg med fri fra jobb (jeg er evig optimst! 😃) Samtidig så er det utrolig godt å ha unnskyldninger da… I tilfelle jeg skulle ombestemme meg og plutselig ikke ha lyst til å krysse Grønland…

Men nå skal jeg prøve noe nytt. Jeg skal droppe unnskyldningene og bestemme meg, så får jeg heller stå for det om jeg skulle ombestemme meg igjen senere. For akkurat her og nå er målet å krysse Grønland på ski. Hvorfor ellers skulle jeg bli en av de av «de gærne som flyr rundt i skauen å trekker dekk»?!?! Så får vi se hvordan det går da…. 😉

I går var første treningsøkt med dekk. Marita og samboeren har vært så snille og fikset dekk slik at når jeg møtte Marita i går var det bare å feste tauene i den nyinnkjøpte pulkselen og begynne å gå. Jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet rundt en treningsøkt noen gang. «Er ikke det der fryktelig tungt?», «Bra jobba! Stå på!!» Allerede før vi fikk festet dekka til pulkselen kom det to stykker bort til oss:  «Er ikke det der veldig slitsomt? Hva trener dere til?» Svaret var sånn ca som over, neste gang skal det være: «Jeg skal krysse Grønland».

 

 

 

2 kommentarer om “Jeg skal krysse Grøndland på ski…. kanskje.. 😬🙈

    1. Hei, beklager sent svar! Ja, det er jo det og nå har jeg faktisk begynt å svare «jeg skal krysse Grønland» så det går fremover, selv om det fremdeles føles litt rart… 😉😄 Jeg har dessverre ikke det, har vurdert å sette opp en, men ikke helt kommet så langt/bestemt meg for om jeg skal sette det opp. Burde kanskje bare gjøre det.😉 Håper du allikevel vil følge meg på bloggen! 😃

Legg igjen en kommentar

