Jeg tenker at jeg digger det! 👏👏😍😍👏👏

Det er bare enkelte henvendelser som er så spontant herlige og i min ånd at det bare bobler av glede inni meg, så siden jeg er på vei ut på en liten mini-tur igjen vil jeg bare dele denne med dere:

Onsdag 26. januar fikk jeg nemlig denne mailen:

Emne: RE: Klar for uteaktiviteter!

Ville du forresten ha vært med på dette:
http://wildvoss.no/event/frikoyring-med-guide-i-voss-resort/2017-02-04/

 

Frikøyring med guide i Voss Resort

wildvoss.no

Frikøyring med guide nær heisanlegget i Voss Resort Bavallen. Nyt den beste snøen først innanfor trygge rammer!

Emne: RE: RE: Klar for uteaktiviteter!
Det er nå 4. februar? Jeg er egentlig blakk, har ikke ski og har liten eller ingen erfaring med randonee/løssnøkjøring, men herregud… har ingen planer den helgen og man lever bare en gang så dersom det ikke er veldig dyrt er jeg med! 🙂

Emne: RE: RE: RE: Klar for uteaktiviteter!
Hei igjen
Da har jeg hatt en hyggelig tlf samtale med de som har guidingen på Voss.


Pr nå er det ikke optimale snøforhold der. Det er litt lite snø til heisbasert frikjøring, men nok til topptur. Jeg sa at vi var to som var interesserte i guidet heisbasert frikjøring – kanskje topptur, og han noterte seg mitt tlf nr og mail. Håper det kommer snø!

Min lille plan for helgen var følgende:
Man setter seg på nattoget fredag kveld. Da er man ganske tidlig på Voss (halv seks på morgenen eller noe sånt). Man gjør en avtale med hotellet som er rett ved togstasjonen på Voss om å spise frokost der. Hoteller er gamle ærverdige Fleicher hotell, de bør ha bra frokost! Skianlegget er ifølge gulesider 12 min unna i bil. Det er overkommelig med taxi. Jeg regner med at skiutleien er ved skianlegget. Da er det bare å ha god tid så du får tilpasset utstyr. Etter å ha vært på ski, rekker man ettermiddagstoget (mener det går kl 17.11). Da blir det afterski på toget hjem. Man er da hjemme lørdag kveld. Du må si ifra om du synes dette blir for intenst og at vi heller skal se etter overnatting. Pr nå er det minipriser på de foreslåtte avgangene med toget.

Hva tenker du om dette?

Emne: RE: RE: RE: RE: Klar for uteaktiviteter!
Jeg tenker at jeg digger folk som kommer med et sånt opplegg!!! Jeg er helt med, inkl nattoget fredag kveld, taxi, frokost, frikjøring fra heis eller topptur og ettermiddagstoget (med afterski) hjem igjen!

Så da gjør vi det da… Nattoget til Voss nå i kveld, toppkjøring (pga for lite snø til heisbasert frikjøring) i morgen og toget tilbake til Oslo lørdag ettermiddag/kveld. Vi har i tillegg blitt lovet frokost på Fleischer hotell (sjekk ut det nydelige bygget da! 😍) og mulighet for nistesmøring og påfyll av termos der, fått en fantastisk hyggelig guide, fått rabatt på topptur fordi vi var så ivrige etter å komme på tur til Voss at vi dro på dagstur og guiden har lovet å hente oss på hotellet, kjøre oss til skiutleia og videre til der vi skal starte toppturen, pluss få oss tilbake til togstasjonen tidsnok for toget tilbake 17:11. Dette kan ikke bli noe annet enn fantastisk og jeg har allerede gledet meg som en unge til julaften i en uke… 😍😍😍 #lovemylife 😂😂

PS! Jeg vet… det er min første topptur og jeg står jo ikke på ski!!!! Annet enn langrenn og fjellski… og det er jo snowboard som er mitt foretrukne alpine leketøy.. det har slått meg at ferdighetene kan være noe rustne etter…. 3-4 turer på… 20 år (shit jeg begynner å bli gammal!!!!😱😱😱), men tenker som pippi «dette har jeg (nesten) aldri gjort før så dette kan jeg helt sikkert!» og det er vel nesten som å sykle, ikke sant?!?!? 😬😬😰😱😬😂🙈

Legg igjen en kommentar

