Grønlandstur-bestilling in progress… 

Jeg kjenner at jeg får høy puls bare jeg ser dette skjermbildet… skal jeg virkelig investere så mye tid, så mye penger og sikkert en del smerte for å få lov til å gå 600 km på ski… i 26 dager.. med en pulk på 65-70 kg på slep? 

Men det er jo ikke noe å lure på… jeg skal jo det… jeg har hatt en ørliten drøm om det i flere år, de siste årene har den blitt større og større og siden jeg har bestemt meg for å realisere drømmer uansett hvor hårete de måtte syntes så er endelig tiden inne for å gjøre alvor av denne. En drøy halvtime senere har jeg kommer frem til siste bildet, pulsen har roet seg, men gjør et hopp her:


Men nå… noen minutter senere er det bare forventningsfull glede… og et stort håp om at jeg med min turerfaring, form og helse faktisk får lov til å være med på tur… To be continued… 😉

Legg igjen en kommentar

