Og plutselig var det gjort, jeg har fått plass! 

Jeg skal krysse Grønland… 😱🎉🍾😍😂🙈 det er ikke lenger noe jeg bare snakker om og sier. Jeg har fått fri fra jobb, er påmeldt og har fått plass. Shit pom frit.. 😬😱 (ikke et utrykk jeg bruker ofte, men fant ikke noe bedre uttrykk akkurat nå…😂🙈)

Jeg spurte jo uoffisielt om fri fra jobben i september i fjor og de har vært veldig positive, samtidig er det ikke en selvfølge at fri i en måned i mai neste år lar seg kombinere med oppdrag jeg er i. Arbeidsgiveren min er imidlertid både fleksible og positive. Svaret på den mer offisielle søknaden var:

«Å forfølge drømmer er viktig! Vi har derfor sagt ja til dette!»

❤️ Styrmand ass! ❤️ Takk for at dere gir meg muligheten til å nå denne drømmen! ❤️

Så var det påmeldinga hvor man får beskjed om at de kontakter deg og bekrefter om du har fått plass når påmeldingen er registrert. Lettet og glad mottok jeg denne mailen dagen etter og nå er det ikke lenger noen vei tilbake… det føles faktisk utrolig godt! Litt skremmende, veldig godt! 😍

Mulig jeg bare er dum og naiv i forhold til hva jeg har begitt meg ut på, men for en gangs skyld har jeg faktisk lest meg opp på hva jeg skal ut på og det er lenge siden jeg har gledet meg så til noe… ikke bare til turen, men til hele den 12-13 måneders lange prosessen for å komme dit. Spent, forventningsfull og full av pågangsmot. Måtte det bare vare… 😂💪😂🙈

Legg igjen en kommentar

