Hva med en liten radio-opptreden? 

Her om dagen satt jeg på jobb da jeg så at noen sendte en melding på Frøken Reisende Mac siden min på Facebook. Rett etter ringer telefonen og så tikker det inn en sms:

Hei! Prøve å ringe deg ang bloggen, for vi skal snakke om flyplasser i radioprogrammet Brønsj, og tenkte at du kanskje kunne dele litt av dine erfaringer med oss:) Flott om du kan slå på tråden når du har et ledig øyeblikk:) Vennlig hilsen xxxxx i NRK P1

Seriøst?!?!? Har noen i NRK P1 lest bloggen min og tatt seg bryet med å ringe meg?!?!?! Trodde det hele var en stor misforståelse, men viste seg at noen hadde fanget opp blogg-innlegget «Jeg elsker flyplasser» som jeg skrev i 2013 og lurte på om jeg kunne komme å snakke om nettopp flyplasser. 

Jeg elsker jo flyplasser så dette kunne jeg jo nesten ikke takke nei til!!! 😍😂😱🙈Jeg må innrømme at jeg er delt mellom at dette er dritkult og et ønske om å synke ned i et stort sort hull, håpe at jeg forblir der og at ingen får med seg programmet… men siden jeg nå har takket ja til utfordringen får man vel «bjuda på» som de sier, så altså: Brønsj, P1, søndag ca 12:30… Vi hørs! 😱🙈

2 kommentarer om “Hva med en liten radio-opptreden? 

Legg igjen en kommentar

