Velkommen til Femundsmarka

I dag (mandag) gikk turen videre til Femundsmarka etter en liten svipptur nedom Lillehammer fra Glitterheim. (Skal få skrevet mer om de turene senere) Femunden var ørlitegranne lenger nord enn jeg hadde trodd og det resulterte i at jeg først kom frem til begynnelsen av Femundsmarka i 9-tida på kvelden. Tanken var å slå seg ned i telt eller hengekøye, men de siste timene i bil frister ikke det mye.. 😔 Jeg var alene, det begynte å bli kaldt, jeg var ikke kjent… du vet; alle de tingene jeg kunne syns synd på meg selv for ble brukt… heldigvis var alt glemt så fort jeg så dette skiltet


For rett etterpå dukket disse opp;


Og så skjønte jeg at jeg kom til å være vitne til tidenes fineste solnedgang;


Jeg fikk satt opp hengekøye med myggnett på et øyeblikk og så var det bare å nyte showet


Så her ligger jeg da, min første natta hengekøye. Borte er bekymringen for å være alene på hengekøyetur og tilbake er bare en enorm lykkefølelse over å ligge her å ha panoramautsikt til solnedgangen som aldri ser ut til å ville gi seg og nå snart må gå over til soloppgang 😍


Legg igjen en kommentar

